wtorek, 23 września 2014

Grójecka dycha

W niedziele brałam udział w biegu " Grójecka dycha". Z wyniku jestem bardzo zadowolona ponieważ zrobiłam swoją życiówkę w dyszkach 00:54:49, niesamowity dla mnie postęp. Wyśle że to pomogły treningi w górach.
Biegam z aplikacją endomondo i powiem że pierwszy raz mi tak nadziwaczała, zamiast 10 km naliczyła 11 km około  55 min. Ale ponieważ zbieram kilometry dla dzieciaków, to się tym nie przejmuję;))
Miałam fajny numerek 300
                                                                                  Start!
A za tydzień Bieg Wegański. Już nie mogę się doczekać i na drugi dzień 5 km na Maratonie Warszawskim. Będzie się  działo!!!

P.S. Dziś pierwszy dzień jesieni rozpoczęłam Pięcioma kilometrami. 
POZDRAWIAM!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz