czwartek, 3 października 2019

Pierwsze drapanie zdrapek z wybieganych km ;-))

Witajcie!
Dziś jest premiera nowej zdrapki w LOTTO - MOJE 77. Na końcu postu jest filmik z drapania, a poszło mi kiepsko z premierą.
Wybiegałam od 1 października 24 km i zakupiłam zdrapki za 24 zł , tak ja postanowiłam zrobić
01.10.19 - 12 km
02.10.19 - 8 km
03.10.19 - 4 km
Jutro zrobię sobie przerwę i pobiegam w sobotę.
Niestety spotkało mnie z moim telefonem nie miłe zdarzenie , wpadł mi do toalety , trzymałam w tylnej kieszeni i plusk. Mi do śmiechu nie było, choć śmiesznie to wyglądało. Na dzień dzisiejszy, nie wiem co dalej, czy będzie do naprawy, czy to się będzie opłacało, czy trzeba będzie kupić nowy telefon.

JEST MI SMUTNO;-(

Życzę wszystkim fajnych wygranych i fajnego biegania dla tych co biegają.
Pozdrawiam!

JUTRO BĘDZIE LEPSZY DZIEŃ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz