poniedziałek, 30 września 2013

Bieg na piątkę na 35 Maratonie Warszawskim

Moja Pierwsza piątka zdobyła swoja pierwszą życiówkę zarejestrowaną. Czas miałam  00:29:15 .
Już trzeci medal w tym roku:))
Numer startowy miałam 20341,  a startowało na piątkę około ponad 3000 ludzi i dla tego nie mogłam się rozpędzić;)) 
 

 Akurat 29 września i odbył się finał POMOC MIERZONA KILOMETRAMI  i udało się mi uzbierać i pomóc różnymi rodzajami sportu 322,2 km z czego jestem dumna i następnym razem postaram się o więcej km;)

Z tej okazji, był tam namiot z tej organizacji i można było jeszcze powalczyć o koszulki jeżdżąc na rowerku.

A na koniec spotkałam swojego maratończyka z swoją życiówką 03:47:15 ta końcówka się z moją zgadza
.
Mamy dziś roczek jak się poznaliśmy;)) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz