wtorek, 15 kwietnia 2014

Orlen Warszaw Maraton

Mój pierwszy bieg oficjalny zaliczony na biegu charytatywnym Orlenu i 10 km podczas biegu maratońskiego. Życiówki nie było, ale dałam rade na dobry czas przebiec (00:57:46), mimo tłumu ludzi i nie dużych treningów podczas zimy.
Piękny medal dostałam na pamiątkę i oczywiście mnóstwo zdjęć.
   Mój numer startowy
Oczywiście furory na Facebooku zrobiło zdjęcie z gazety;-) Oprawie je w ramkę i  powieszę na ścianie;)
Bardzo miło było spotkać Justynę Kowalczyk. Jest bardzo drobna i piękna, zawsze uśmiechnięta. Pamiątka super!

  Kilka zdjęć z całej imprezy:)                  DZIEŃ PIERWSZY





                                                               
                                                                    DZIEŃ DRUGI

 Była bardzo miła impreza. Pogoda dopisała na medal. 26.04.2015 mam nadzieje że znów będę mogła brać udział . Oczywiście zachęcam wszystkich również.
Następny bieg planuję w Poznaniu 04.05.2014.
Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz