niedziela, 29 czerwca 2014

Bieg kobiecy Samsung Irena Women's Run

Wspaniała impreza, dziś odbyła się w parku Agrykola dla kobiet, ale również i dla mężczyzn , bo mogli ich wspierać, podczas biegu i dopingować . Mój chłopak robił mi zdjęcia, nosił na plecaku mój zaprojektowany numer startowy i wyłowił z tłumu dodatkową koszule do biegania, jak wystrzeliwały z armat, takich  dla zabawy.
Dużo się działo, sam bieg był ciężki z powodu tego że było parno i było nas dużo, trudno się przebić, ale się biegło nie dla wyniku, tylko dla zabawy, ale wynik i tak mam lepszy niż w poprzedniej oficjalniej piątce. Wyniki są TU.
Najlepiej pokaże kilka zdjęć, a później może i filmik uda  się wstawić. zapraszam do oglądania;))

 trening przed biegiem


 Start
 Wierny kibic i mój trener osobisty. Po tym jak przebieg rzeźnika ( 80 km w 12:10:18) i założył koszulę z biegu, gdzie z tyłu jest mapa całego biegu, to wszyscy go zaczepiali i gratulowali, ale jeszcze nie biega , odpoczywa i się regeneruję;))  Jestem z niego bardzo dumna<3

 Biegnę do mety;))
 medal i radość  nie ustaje
Myślę że w następnym roku znów chętnie pobiegnę;))
Pozdrawiam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz