poniedziałek, 9 czerwca 2014

Cross Półmaraton - mój pierwszy

Zrobiłam sobie wspaniały prezent na urodziny. Przebiegłam swój pierwszy półmaraton. Ale to nie był zwykły półmaraton tylko Cross Półmaraton, biegło się w lesie po piasku i i ścieżkach, a nawet błocie.
Bardzo się bałam  upałów które zapowiadali, ale na szczęście ominęło:))
Wrażenia nie do zapomnienia i naprawdę nie spodziewałam się że dam radę. Biegło się ciężko, ponieważ było trzy kółka do zrobienia i to psychicznie męczy ale jednak się udało przebiec w 2 godziny 18 minut i 4 sekundy. Tak pokazała mi moja aplikacja  Endomondo.
Kilka zdjęć z biegu ;-)
Przed biegiem:))
Biegnę;))
Nie byłam sama, wsparcie mam ogromne:))
Czy można zrobić sobie lepszy prezent urodzinowy???
Pozdrawiam serdecznie i życzę sobie i wszystkim coraz lepiej i lepiej... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz