niedziela, 28 lipca 2013

Bieg Powstania Warszawskiego.

I udało się przebiec swój pierwszy oficjalny bieg na 10 km z nawet bardzo dobrym dla mnie wynikiem czasowym 01:02:08. W kategorii wiekowej (30) i kobiecej, byłam 262 , a ze wszystkich uczestników (7000) byłam 3332  .  Moja ekipa biegowa, której bardzo dziękuję za wspólne bieganie.

Oczywiście były i moi kibice, które dzielnie dopingowały i robili zdjęcia pamiątkowe;))
A medal już wisi  na ścianie, mój pierwszy zasłużony. Własnie wczoraj były moje imieniny, to własnie zrobiłam sobie taki prezent
Następny mój bieg na 5 km podczas maratonu Warszawskiego 29.09. 2013 już zaplanowany;))
Polecam bieganie i dobrze się przy tym bawić;))

2 komentarze:

  1. Gratulacje i zazdroszczę takiej sprawności :-) jestem pełna podziwu. I spóźnione życzenia imieninowe :-)

    OdpowiedzUsuń